onsdag, juni 15, 2011

Bättre Avslut

Dieten ar fortfarande at skogen. Sa jag har bestamt att vi skiter i den har veckan och tar nya tag fran imorgon.

Flyttade traningen pga hon jag skulle trana glomde att hon redan hade ett mote inbokat, sa jag kunde ga hem halv sex istallet for halv sju.

Hade sjukt ont i magen idag, hej magkatarr. Lite dietshake och en liten sallad hjalpte halsbrannetabletten pa vagen.

Fick redag pa att jag kommer att fa loneokning med typ 400 spann i manaden efter skatt fran och med 1 juni.

Jag gissade vem mordaren var i 1222 innan det avslojades.

Sa har varit upp och ner idag, verkligen. Hoppas pa mer upp an ner imorgon nar det komer till humoret. Men mer ner an upp pa invagningen, aven om jag tror att det kommer bli upp aven dar. Och efter imorgon ar det ju fredag och sen en efterlangtad lugn helg!

Inga kommentarer: