onsdag, juni 15, 2011

Mitt i Veckan

Idag ar jag sjukt trott. Och jobbar 9 - 18:30. I vanliga fall skulle jag redan vara pa vag till jobbet men jag orkar faktiskt inte vara tidig idag. Jag aker om en kvart eller sa.

Dieten har varit kass den har veckan, druckit bubbelvin och atit choklad, sa jag kommer inte att ha gatt ner nat imorgon. Vet inte om jag liksom ska tycka att det sprollar roll eftersom jag varit sa duktig hittills och anda ska ta uppehall nar jag ar i Sverige, eller om jag ska vara besviken pa min icke-existerande sjalvdisciplin i veckan.

So all in all - ingen vidare start pa dagen. Hoppas fortsattningen blir battre!

Gnall gnall gnall, visst var det har ett sjukt roligt inlagg att lasa? Jag lovar att battra mig!

1 kommentar:

Mamma sa...

Man FÅR dricka bubbelvin och äta choklad. Bara inte jättemycket och jämt.... Och man FÅR vara trött... Är du som jag är du förmodligen tröttast på morgonen så det blir bättre sen...