måndag, oktober 17, 2011

Lillebror

(bapapaaa, bli inte som jag nar du blir stor...)

Nej, jag skulle inte citera Hakan, det jag skulle gora var att beratta for er som inte visste (hur ni nu har lyckats missa det) att varldens basta bror flyttar over hit. IMORGON!!!! Jag ska hamta honom pa flyget i Manchester, tror det var 09:20. Sa blir ingen sovmorgon imorgon, men det gor absolut ingenting!

Han ska bo hos oss tills han hittar jobb och boende, tar sakert inte sa lang tid alls om jag kanner honom ratt.

Men som jag tror att jag sagt forut nan gang, vi kommer absolut inte att ses varje dag. Men bara mojligheten att kunna bjuda over honom pa sondagsmiddag. Eller ga pa puben och se fotboll ihop. Eller bara hanga lite en vanlig sketen tisdagkvall. Allt det ar ju sjukt mycket battre an att ses typ fyra ganger per ar. =)

Och dessutom har ju vara foraldrapar bara ett stalle att aka till om dom vill traffa oss bada, sa kanske blir mer besok ocksa? =)


1 kommentar:

jill sa...

Jag ar sa glad att du far din lille (?!) lillebror over!!! Sa underbart att ha familjen lite narmare.... Xxxx