måndag, oktober 17, 2011

The Magic of Makeup

Alternativ Rubrik: Fake It 'til you Make It.

Tankte bara visa fore och efter. Vara lite beauty blog idag, helt enkelt. Och lite aven en reflektion over hur mycket produkter man jag faktiskt anvander for att se naturlig ut... Jag har aven lankat till dom grejorna jag gillar bast och som jag inte har kopt for att det var billigt och jag hade rad utan for at jag tycker dom ar bra.

Jag har anvant:

Ansiktstval - Clinique
Toner - Clinique Type 1
Ansiktskram - Clinique Type 1
Primer - Crystal Clear Illuminate
Concealer - Benefit Erase Paste
Foundation - Max Factor Lasting Performance
Puder - Max Factor Creme Puff. (Jag brukar alltid ha Clinique men det tog slut och jag var fattig...)
Illuminator - Benefit High Beam
Ogonbrynspenna - Boots egna marke
Mascara - Loreal Extra Volume Collagen
Lappglans - Soap & Glory Sexy Mother Pucker XL Extreme Plump

Favoriterna? Primern och Lappglanset.

Resultatet ar som foljer:

Fore



20 Minuter Senare


Som sagt, man spenderar en del tid och pengar pa att se naturlig ut...

Nu drar jag till jobbet, laters dudes!!

Inga kommentarer: