tisdag, november 15, 2011

Matematik

En teoretisk jobbvecka ser ut som foljer:

Mandag: 450 minuter
Tisdag: 450 minuter
Onsdag: 450 minuter
Torsdag: 450 minuter
Fredag: 450 minuter

Jobbar man sa, sa far man fullt betalt, alltsa £150 per dag. Det funkar sa att man loggar minuter for varje case man gor. Ett vanligt redress claim far man 40 minuter for.

Min ser ut som foljer an sa lange:

Over fran forra veckan: 211 minuter
Mandag: 869 minuter
Tisdag: 698 minuter
Onsdag: ?
Torsdag: ?
Fredag: ?

Alltsa har jag redan jobbat ihop till nastan fyra dagar. Och det ar bara tisdag. Vilket innebar att om jag fortsatter sahar kommer jag att kunna ta betalt for atta dagar pa fem dagars jobb. Helt OK. Dom extrapengarna efter skatt betalar typ halften av mina sverigebiljetter till jul...

Jag jobbar hart, men nar man ser beloningen i reda pengar ar det inte speciellt svart att motivera sig. Och det kanns valdigt skont att anvanda hjarnan och lara sig nya saker igen. =)

Jag (ja, harfargen ar den samma iaf, och mina initialer star ju dar ocksa):

Inga kommentarer: