onsdag, november 16, 2011

Otillräcklighet

Idag ar en riktig skitdag nar allt jag gor blir fel och inget duger. Kanns det som iaf.

Jobbade tio timmar utan att ha speciellt mycket att visa for det. Kanner mig otillracklig som inte producerar bra nog, och som en dalig flickvan for att jag jobbar for mycket.

Jag sag Tintin med Petter och sen hade jag sagt till Karin att vi skulle komma pa hennes spelning. Men Petter var inte jattesugen och jag orkade inte ga och ville bara hem och krypa ihop i ett horn. Karin blev besviken och jag ar en usel kompis som inte kan satta andra fore mig sjalv.

Neil ar ute och blir full med en gammal jobbarkompis och jag kommer att oroa mig sa lange han ar borta och tycka att han ar skitjobbig nar han kommer hem, och sen pillras han alltid jattemycket nar han druckit sa jag kommer knappt fa sova.

Det varsta? Jag vet nanstans att allt kommer att bli ok. Jag gor absolut inte for lite pa jobbet, jag producerar mer an manga andra. Karin hoppas jag forstar - jag ska ringa henne om en stund och beratta dagslaget och planera for en fantastisk girly day pa lordag (mer om den kommer). Neil ringde just och ar pa vag hem.

Men lik forbannat kan jag inte lata bli att tycka att allt ar skit just idag.

Varfor gor man sa har mot sig sjalv?

1 kommentar:

Gabriella sa...

Oroa dig inte Emma! Alla känner så någon gång fast man inte borde. Kanske för att man tycker man alltid ska ställa upp fast man kanske lovat innan man känt efter?
Är hon en bra vän så förstår hon och de tvivla jag inte på att hon gjorde :)