måndag, november 28, 2011

Packad och klar

Nej, inte packad som i full, aven om det blev ett glas rose for att fira AIK-vinsten och hotellbokningen... =)

Men har typ packat fardigt nu infor imorgon, behover tva dagars jobbklader och tva kvallars klader samt traningsklader - det ar gratis gym pa hotellet!

Nu ska jag hoppa in i duschen, en hartvatt ar long overdue. Det ar spannande hur mycket mindre fett har jag far sen jag blekte det, det ar torrare nu, men pa ett bra satt!

Funderar pa att lamna datorn hemma nar jag hotellar mig, men vi far se. Kanske borde blogga lite hotellrumsbilder och visa om det ar bra eller anus...

Godnatt pa er!

Petter tyckte jag var knapp som skulle ta bild till bloggen sa jag hamnades och tog bild pa honom istallet. Forst gick det daligt men sen lite battre...



Inga kommentarer: